Koszula sukienka w kratkę / plaid shirt dress / Rosegal

czwartek, 22 czerwca 2017

Koszula sukienka w kratkę / plaid shirt dress / Rosegal

Jakiś czas temu byłam w New Yorker i przymierzałam świetną sukienkę, która przypominała koszule byla totalnie vintage.
Bardzo podobna znalazłam na stronie Rosegal pod hasłem plaidshirt dress – jak sama nazwa mówi, sukienka w kratę (plaidshirt dress) , a ja przymierałam gładka... jednak ta w kratę również ma swój urok.
Swoja drogą koszule w kratę (plaidshirt)chyba nigdy nie wyjdą z mody.

Sukienka (dresse), która mi sie podoba ma moj ulubiony fason, czyli taki, który optycznie Nas wyszczupla (nogi), a jednocześnie wygląda klasycznie i bardzo dziewczęco !

  

Koszula sukienka w kratkę / plaid shirt dress / Rosegal


1 komentarz

  1. Podobają mi się takie koszulowe sukieneczki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

© bez x pomyslu. Design by FCD.